بوسه سرلشگر سلیمانی بر دست شهید ستار عباسی
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند
نجات یک منطقه از سقوط حتمی بواسطه رشادت شهید عباسی/بوسه سرلشگر سلیمانی بر دست شهید/ خواب قبل شهادت/درخواست ژنرال سوری از شهید+تصاویر وداع و تشییع

سردار ساکی افزود: اگر شهید عباسی در یکی از عملیاتهای مهم مقابله با تروریستها حضور نداشت بدون تردید یکی از حساس ترین شهرهای سوریه سقوط می کرد../ سرلشگر حاج قاسم سلیمانی بعد از عملیات و مشاهده رشادتهای این شهید شخصا امدند و دست این شهید را بوسیدند../ ژنرالهای سوری به شهید اصرار کردند که در قبال مزایای بالا با انها همکاری مستقل نماید../ قبل از این عملیات به دوستش گفته بود خوابی دیدیم و یقین دارم در این ماموریت شهید خواهم شد اما راضی نیستم به سردار بگویی چون مانع من خواهد شد...

 

حکایت دلاوری های دیده بان بصیرت پاسدار شهید ستار عباسی

امت حزب الله کرمانشاه ؛ شامگاه جمعه با پیکر شهید مدافع حرم ستار عباسی در حسینیه مزار شهدای کرمانشاه و با حضور خانواده این شهید وداع کردند.

در این مراسم که با حضور پر رنگ مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد، سردار حبیب الله ساکی فرمانده گروه ۶۲ توپخانه مومنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی و به بیان گوشه ای از فضائل و رشادت ها این شهید بی ادعا و عظیم القدر پرداخت.

ایشان تصریح کرد: شهید عباسی یکی از موثرترین مهره های مستشاری سپاه در سوریه بود که شاهکارهای نظامی وی بر کسی پوشیده نیست.

اثربخشی شهید در جلوگیری از سقوط یک شهر استراتژیک و دیده بانی های دقیق شهید

سردار ساکی ادامه داد: اگر شهید عباسی در یکی از عملیاتهای مهم مقابله با تروریستها حضور نداشت و دیده بانی های این شهید بین سوری ها زبانرد بود .

 بدون تردید یکی از حساس ترین شهرهای سوریه سقوط می کرد . بعد از این عملیات ژنرال های نظامی ارتش سوریه به شهید عباسی پیشنهاد همکاری در قالب این ارتش با مزایای بالا دادند که پاسخ این شهید بزرگوار حقیقتا درس آموز بود   که با بصیرتی عمیق در قبال این پیشنهاد می گوید: من سرباز ولایت فقیه هستم و جز در این لباس نمی توانم خدمت کنم و افتخارم سربازی ولایت است.

تاثیرگذاری این شهید به قدری بود که بعد از یکی از عملیاتها سرلشگر حاج قاسم سلیمانی شخثا امدند و دست این شهید را بوسیدند.

 سلام دادن شهید به امیرالمومنین (ع) در بیهوشی

سردار ساکی همچنین با اشاره به خاطره ای از شهید عباسی که به گفته وی در همین جمع برای آن ۵ نفر شاهد حضور دارند، اظهار داشت: روزی بعد از جراحت دست شهید عباسی او مورد عمل جراحی قرار گرفت که بعد از به هوش آمدنش در جای خود نشست و چنان که حضور کسی را  حس کند دست را بر سینه گذاشت و گفت " اسلام علیک یا امیرالمومنین (ع)

خستگی ناپذیری شهید و ماموریت های پیاپی در اوج خستگی

این شهید بعد از هر ماموریت سخت که فقط در یکی از ماموریتها 48 ساعت به تنهایی بین نیروهای دشمن با حداقل جیره و امکانات دیده بانی کرد ؛ وقتی می خواستیم کسی برای ماموریت دیگری داوطلب شود دوباره برمی خواست و می گفت خودم میروم گویی که اصلا در مسیر مجاهدت و طلب شهادت خستگی برایش معنا نداشت.

 

خواب قبل از شهادت و یقین به شهادت در این ماموریت

سردار ساکی درباره خواب شهید قبل از شهادت نیز گفت: این شهید به شهادت در این ماموریت اخر یقین داشت و به یکی از دوستانش گفته بود من خواب دیدم که قطعا در این ماموریت شهید خواهم شد اما به فلانی نگویید چون اگر بداند نمی گذارد من بروم...

 

------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------

همچنین مراسم تشییع باشکوه این شهید والامقام صبح امروز با حضور اقشار مختلف امت حزب الله و مسئولین برگزار شد و نماز این شهید به امامت حضرت ایت الله علما (نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه) اقامه شد.

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 30 آبان 1394برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 415
بازدید کل : 81748
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1