این افراد چرا در روز قدس آفتابی نشدند؟
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند
کیهان

این افراد چرا در روز قدس آفتابی نشدند؟

فتنه‌گران مدعی ناراحتی از اسرائیل، امسال هم در راهپیمایی روز قدس حاضر نشدند.
 

به گزارش فرهنگ نیوز، فتنه‌گران ۶ سال پیش با حاشیه‌سازی در راهپیمایی روز قدس (۲۷ شهریور۸۸)، شعار وزارت خارجه اسرائیل را مبنی بر «نه غزه نه لبنان» تکرار کردند. آنها در حالی که مشغول روزه‌خواری و سیگار کشیدن و... بودند، چنان صهیونیست‌ها را سر ذوق‌ آوردند که شیمون پرز و بنیامین نتانیاهو گفتند جنبش سبز سرمایه بزرگ اسرائیل است و جنگ با ایران از داخل مرزهای این کشور آغاز می‌شود.

اما چند سال بعد وقتی ماجرای تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای پیش آمد حامیان رسانه‌ای و سیاسی فتنه ۸۸ بالاتفاق مدعی شدند آمریکا طرف میانه‌رو مذاکرات است و این اسرائیل تندرو است که هم در وضع تحریم‌ها نقش داشته و هم مخالف سرسخت برداشته شدن تحریم‌هاست.

طیف یاد شده شامل سران مجمع روحانیون، حزب مشارکت، سازمان مجاهدین (انقلاب) و دیگر افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی اگر بر سر ادعا یاد شده صداقت داشتند، اینک باید علیه رژیم صهیونیستی به خیابان می‌آمدند اما هیچ یک از این عناصر به دلایل روشن در روز قدس امسال نیز به سیاق چند سال اخیر آفتابی نشدند.

تنها محمدرضا عارف در راهپیمایی روز قدس حضور داشت که او هم به عنوان اصلاح‌طلب تقلبی و مدعی از سوی افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی معرفی شده است.

یادآور می‌شود در راهپیمایی روز گذشته برخی دولتمردان نظیر روحانی، جهانگیری، شریعتمداری، آخوندی حضور داشتند و همراه امواج توفنده ضد صهیونیستی ملت ایران بودند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 19 تير 1394برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 248
بازدید ماه : 428
بازدید کل : 81761
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1