ضرب و شتم و حضور پلیس خروجی نشست اصلاح طلبان کرمانشاه
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، نشست اصلاح طلبان کرمانشاه مطابق رویه معمول به جنجال و درگیری کشیده شد.

 

بر اساس این گزارش شنیده ها حاکی از این است که محمد خاتمی در هر یک از استان های کشور جمعی را مأمور به تشکیل یک شورای مشورتی برای مدیریت انتخابات آینده کرده است.

 

منابع آگاه افراد مأمور به تشکیل شورای مشورتی در کرمانشاه را لطیف صقری (مدیر مسوول روزنامه توقیف شده نشاط)، مجتبی موسوی اجاق (نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس) جهانگیری (نماینده اسبق مردم سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلان غرب) و مصطفی محمدی (نماینده سابق مردم اورامانات) اعلام می کنند.

 

بر اساس این گزارش بعد از ظهر امروز جمعه نشستی در تالار شهید بهشتی کرمانشاه با حضور این افراد و برخی از اصلاحاتی ها و دبیران احزاب اصلاح طلب برای بررسی و تصمیم گیری در خصوص تشکیل شورای مشورتی 15 نفره و اعضای این شورا تشکیل شد.

 

در این نشست افرادی از جمله لطیف صفری و ابراهیم فتاحی (از عناصر حامی جریان فتنه) در مخالفت با عضو شدن برخی از احزاب اصلاح طلب در این شورای مشورتی سخن می گویند که با اعتراض برخی از دبیران این حزبها مواجه می شود.

 

موسوی اجاق نیز که موافق حضور احزاب در شورای 15 نفره محمد خانمی در کرمانشاه بود با لحنی تند خطاب به مخالفان حضور احزاب سخن گفت به آنها اعتراض کرد.

 

اعتراف به دست داشتن در فجایع اولین سالگرد دوم خرداد در کرمانشاه

 

متشنج شدن جو نشست به دلیل اعتراض احزاب نسبت به نادیده گرفته شدن خود باعث شد نظم جلسه تا حدودی به هم بخورد. در این میان لطیف صفری با اعتراف تلویحی به این موضوع که حوادث مسجد معتضدی و ضرب و شتم برخی از مردم انقلابی معترض در آن سالها به خواست وی انجام شده است، اعلام کرد که همانطور که بر هم زنندگان نظم آن روز را کنترل کردم امروز هم نمی گذارم نظم این جلسه به هم بخورد.

 

* اشاره لطیف صفری به حمله برخی از چماقداران افراطی اصلاحطلب در اولین سالگرد دوم خرداد به برخی از جوانان انقلابی در کرمانشاه است

 

لطیف صفری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اعلام می کند که اجازه نخواهد داد 80 درصد آراء اسلام آباد غرب به افراد خاص! تعلق بگیرد.

 

یکی از دبیران احزاب اصلاح طلب حاضر در جلسه (چشمه گچی دبیر حزب توسعه)  در واکنش به سخنان لطیف  صفری با لحنی تند وی را "رستاخیزی" (کنایه از عضویت صفری در حزب رستاخیز پهلوی) خطاب می کند و می گوید: تو کی هستی که می خواهی برای مردم تصمیم بگیری؟ احزاب باید حضور داشته باشند در غیر این صورت کار شما به نتیجه نخواهد رسید.

 

به گزارش مرصاد این حواشی باعث شد که برخی از همراهان لطیف صفری در جلسه با هجوم به دبیر حزب توسعه و زدن یک مشت به وی کار به ضرب و شتم کشیده شد و متقابلا همراهان مهدوی نیز به درگیری وارد شدند.

 

بالا گرفتن این موضوع کار را به کتک کاری میان سارین هم رساند.

 

پس از اطلاع این حواشی به فرماندار، پلیس 110 در محل درب بیرونی مراسم برای کنترل جلسه اصلاح طلبان حاضر می شود.

 

تندروهایی که امید به رای مردم دارند

 

تشکیل جلسه با حضور برخی از افرادی که در صفحه های شخصی خود بد ترین اتهامات را مانند یک ضد انقلاب به نظام وارد می کنند و یا افرادی که محکومیت های خاص دارند و در نهایت ضرب و شتم و درگیری لفظی ایجاد می کنند آیا می تواند در معرض آرای عمومی شانسی برای پیروزی داشته باشد؟

 

آیا چنین افرادی صلاحیت کار سیاسی و تلاش برای تزریق نیرو به مجلس را دارند؟ آیا مردم چنین رفتارهای عجیب و غریبی که خروجی آن قطعا شبیه مجلس متشنج و سیاست زده ششم خواهد بود را خواهند پذیرفت؟

 

اوج استیصال اصلاح طلبانی که از اداره نشست های خود عاجزند بارها نشان داده شده و حتی در روند اداره دولت فعلی نیز به شکلی نمایان اثرگذار بوده است. مشخص نیست چنین افرادی با چه اعتماد به نفسی امیدوارند که عنان اداره امور چه از نظر تأیید صلاحیتها و چه از نظر انتخاب شدن به آنها سپرده شود.


 

مهدوی چشمه گچی

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه

لزوم حذف افراطی ها از ساحت جریان اصلاحات 

قبلا هم نوشته ایم که جریان اصلاحات در استان کرمانشاه شامل دو طیف تندرو (افراطی) و میانه رو می باشد . طیف افراطی اعتقادی به نظام . رهبری . انقلاب و ارزشها ندارد و سر در آبشخور ضدانقلاب دارد و از نظر عملکردی نیز بسیار تنگ نظر. انحصارگر . خودرای و قانونگریز می باشند و آرزو می کنند سربازان آمریکایی از راه برسند و دمکراسی را از کوله پشتی های آنان هدیه بگیرند
لزوم حذف افراطی ها از ساحت جریان اصلاحات 

قبلا هم نوشته ایم که جریان اصلاحات در استان کرمانشاه شامل دو طیف تندرو (افراطی) و میانه رو می باشد . طیف افراطی اعتقادی به نظام . رهبری . انقلاب و ارزشها ندارد و سر در آبشخور ضدانقلاب دارد و از نظر عملکردی نیز بسیار تنگ نظر. انحصارگر . خودرای و قانونگریز می باشند و آرزو می کنند سربازان آمریکایی از راه برسند و دمکراسی را از کوله پشتی های آنان هدیه بگیرند . اینان در صفحات شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و ...بدترین اهانت ها را به رهبری معظم انقلاب و شورای محترم نگهبان و سران سه قوه می کنند و به ارگانهایی مثل سپاه و فرماندهان آن که حافظ جان و مال و ناموس این مردم است دائما حمله می کنند . در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز هیچ اعتقادی به دکتر روحانی نداشته و می گفتند: ما به آخوند رای نمی دهیم ! و یکی دو روز قبل از انتخابات که9 فهمیدند روحانی برنده انتخابات است ناگهان کاتولیک تر از پاپ شده و خود را حامی روحانی جا زدند! و البته در بسیاری عزل و نصب ها نیز متاسفانه نقش داشته و دارند که یکی از افراد شاخص آنها در جمعی گفته بود: 70 درصد مدیران و فرمانداران استان را ما منصوب کرده ایم .
در مقابل طیف افراطی و ساختارشکن نیز طیف اصلاح طلبان میانه رو استان قرار دارد که شامل احزاب قانونی و شناسنامه دار استان می باشند که در رویکرد سیاسی خود رویه اعتدال و میانه روی را پیشه کرده و عمیقا به نظام و رهبری و قانون اساسی وفادارند و افراد حاضر در آنها نیز بارها برای حفظ نظام و ارزشهای آن هزینه داده اند و کاملا در چارچوب قانون کار می کنند هرچند متاسفانه این طیف میانه روی اصلاح طلبان که در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فعالیت دارند نقش زیادی در عرصه عزل و نصب های مدیران استان نداشته و میدان لازم به آنها داده نشده است .
حادثه درگیری روز جمعه گذشته در تالار شهید بهشتی صحنه مجادله و مقابله این دو طیف بود . تندروها می خواهند خود را پدرخوانده اصلاحات در این استان معرفی کنند و به احدی از احزاب میانه رو و معتدل میدان ندهند . این طیف هیچ مجوز قانونی برای فعالیت در عرصه سیاسی استان را ندارد و صرفا با شانتاژ و کلک بازی و دغلکاری و در نهایت تهدید فیزیکی ( نظیر حمله وحشیانه به برخی دبیران احزاب اصلاح طلب بخصوص دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه در روز جمعه گذشته) به حیات متقلبانه خود در ساحت سیاسی استان ادامه دهد .
بد نیست بدانیم که این طیف افراطی حتی حاضر به تحمل استانداری مثل رضایی بابادی نیست زیرا معتقد است که این استاندار بصورت تام و تمام منویات سیاسی آنها را اجراء نمی کند و لذا مدتی است که پشت پرده دارند نقشه حذف وی را کشیده تا استانداری تندر و افراطی که کاملا غلام حلقه بگوش آنان باشد در مصدر مدیریت ارشد استان قرار گیرد و در راستای تعقیب همین هدف عوامل آنها در فضای مجازی وایبر و واتس آپ بصورت تلویحی حملاتی را متوجه مدیریت استان کرده و می کنند و برگزاری تجمع ناموفق مسجد غدیر در چند هفته پیش در اعتراض به انتصاب مدیرکل جدید محیط زیست استان و یا پررنگ کردن بحث مدیریت کارخانه سرم سازی و ایضا حمله شدید به استاندار بدلیل نرخ بالای بیکاری استان طی ماه گذشته از جمله تلاشهای آنان برای متزلزل کردن موقعیت رضایی بابادی و در نهایت حذف وی از گردونه مدیریت استان است . در مقابل این حرکات رذیلانه احزاب اصلاح طلب استان ( طیف میانه رو) علیرغم داشتن برخی انتقادات از عملکرد استاندار کرمانشاه هفته گذشته از صدور بیانیه ای که قرار بود منتشر شود خودداری کرد زیرا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات معتقد بود که هرگونه تضعیف استاندار فعلی کرمانشاه در موقعیت کنونی نوعی کمک ناخواسته به جریان افراطی برای رسیدن به هدف آنان ( تغییر استاندار) خواهد بود .
اینک بر اصلاح طلبان میانه رو استان که دل در گرو کشور . قانون اساسی . نظام . انقلاب و رهبری دارند فرض است که از همه توان خود برای عقب نشینی دادن به طیف تندرو و افراطی وساختارشکن استفاده کرده و نگذارند با تسلط آنان بر مصادر استان دیکتاتوری و اختناق بر ساحت سیاسی استان حاکم شود زیرا اگر خدایی ناخواسته این طیف در استان قدرت بگیرد نه تنها به اصولگرایان معتدل استان بلکه حتی به همفکران اصلاح طلب خود نیز رحم نخواهند کرد.

منبع:سایت حزب توسعه کرمانشاه

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 8 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 162
بازدید هفته : 264
بازدید ماه : 977
بازدید کل : 81491
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1