زنی که برای فرار از دست
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "صافیناز کاظم" در مصاحبه با روزنامه مصری "الاهرام" اظهار داشت: صدام به همه مردم عراق ظلم می کرد و از اعضای حزب بعث برای از بین بردن رهبران اسلامی خصوصاً رهبران مذهب جعفری کمک می گرفت . 
صافیناز خاطرنشان کرد: هیچ فردی در دوران حکومت حزب بعث نمی توانست به سمت و مقامی برسد، مگر اینکه عضو این حزب باشد.
صافیناز درباره قتل عام مردم در دوران صدام حسین اظهار داشت: من خبر اعدام گروهی جوانان مسلمان عراق را می شنیدم، و گاهی روزانه 300 تا 400 جوان اعدام می شدند؛ می شنیدم که عامل کفن و دفن اجساد قربانیان صدام از سنگینی و سختی کار خود شاکی بود.
این نویسنده مصری که بین سال های 1975 و 1980 در دانشگاه "المستنصریه" عراق تدریس کرده است، گفت : صدام سیاست " خرید اصحاب رسانه " را درپیش می گرفت، تا اصحاب رسانه به تعریف و تمجید از وی بپردازند .
صافی ناز اعلام کرد : خدا را شکر می کنم که برای تدریس در دانشگاه به عراق سفر کردم، نَه برای فعالیت در رسانه.
صافی ناز گفت : نذر کرده بودم که اگر از عراق سالم خارج شوم و سالم به مصر برگردم، 2 گوسفند قربانی کنم و به نذرم عمل کردم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 10 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1