اقدامات داعش به سود اهل سنت نیست
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند
 
جمعیت علمای عراق

  انقلابی در کار نیست و وظیفه ما اجرای فتوای سید سیستانی است 


  اولین گروهی که در موصل و صلاح الدین آواره شدند از اهل سنت هستند پس شایسته است که در این دام های فریبنده نیفتیم و باور نکنیم که اینها برای کمک به اهل سنت آمده اند. 

 

 

 به گزارش سریس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ خالد الملا از علمای اهل سنت و رییس جمعیت علمای عراق تاکید کرد که اکنون نشانه های جریان یک توطئه علیه کشور روشن شده و اعلام خلافت به اصطلاح اسلامی توسط گروه داعش برای تسلط بر درآمدهای اقتصادی و حذف نظام سیاسی کشور است.

 وی در ادامه بر ضرورت اجرای فتوای آیت الله سیستانی مبنی بر جهاد کفایی علیه داعش تاکید کرد و گفت: اعلام خلافت اسلامی توسط گروه داعش به جای نامگذاری سابق نشان دهنده جنایت و توحش این گروه و اهداف آنها برای ورود به عراق است.

با خواسته های مردمی مخالف نیستیم اما...

وی افزود: هیچ انقلابی در عراق در کار نیست و ما نیز با خواسته های مردمی مخالف نیستیم، اما اکنون روشن شده که توطئه ای در کار است و عاملان آن نیز شناخته شده اند و خلافت اسلامی برای رسیدن به هدف های مشخصی مانند تسلط بر نفت و منابع آبی دجله و فرات و حذف نظام سیاسی و کشتار مردم و هتک مقدسات آن صورت گرفته است.

شیخ الملا تاکید کرد که باید به دقت به این توطئه جنایتکارانه تکفیری نگاه شود چرا که هدف آن تجزیه مذاهب و طوایف داخل عراق است و آنچه ما امروز شاهد آن هستیم و اخبار آن توسط اهالی موصل منتقل میشود مایه شرم انسانیت است. آنها اهالی تلعفر را در مرکز این شهر مجبور به بیعت کرده اند گویی ما به ایام ظلم اموی و عباسی بازگشته ایم که خلیفه وقت سر از تن مسلمانان جدا می کرد و علمایی را که حاضر به بیعت نمی شدند تعقیب و مجازات می کرد.

وی گفت: ما به خاطر ضعف دولت و سستی نظام سیاسی و دخالت بیگانگان به این وضعیت رسیده ایم و راه درمان خطر خلافت اسلامی همبستگی و حاکمیت پروژه ملی و جریان ملی و هویت ملی است.

شیخ الملا گفت: مسیحیان و شیعیان چه جرمی دارند که راه ارتباطی آنها بسته شده و حتی مردم کردستان نیز در تنگنا قرار گرفته اند؟

اقدامات داعش به سود اهل سنت نیست

وی خاطر نشان کرد که تمام این اقدامات توطئه ای است علیه مردم عراق و از این رو همه باید دست در دست هم این جرثومه داعش را از بین ببریم.

رئیس جماعت العلمای عراق افزود: اقدامات داعش به سود اهل سنت یا دیگران نیست، اولین گروهی که از سیاسیون و روحانیون و فرهنگیان در موصل و صلاح الدین آواره شدند از اهل سنت هستند پس شایسته است که در این دام های فریبنده نیفتیم و باور نکنیم که اینها برای کمک به اهل سنت آمده اند؛ چرا که این جنایتکاران ابتدا به کشتار اهل سنت پرداختند.

باید به فتوای سید سیستانی عمل کنیم

شیخ ملا در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت اجرای فتوای آیت الله سیستانی مبنی بر جهاد کفایی گفت: اجرای این فتوا باید به صورتی معنوی مطرح شود تا با دلها پیوند بخورد و شور و حماسه جوانان خاموش نشود؛ چرا که تروریسم پروژه ای بزرگ است و البته فرزندان ما نیز توانایی برخورد با آن را دارند، لذا ما باید به فتوای سید سیستانی عمل کنیم چرا که برخی دست های خارجی و رسانه های داخلی تلاش میکنند که از اهمیت این فتوا بکاهند و وظیفه ما به عنوان مسلمان و عراقی این است که این فتوا را زنده نگاه داریم و آن را آنچنان فعال کنیم که همه مردم عراق به این واجب کفایی خود براب حفظ کرامت عراق عمل کنند.

گروه داعش در مناطقی از عراق و سوریه که آنها را اشغال کرده اعلام خلافت اسلامی نموده و در یک نوار صوتی اعلام کرده که بغدادیِ تروریست، خلیفه و زعیم مسلمانان است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 15 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 789
بازدید کل : 81303
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1