ما همه عمار توایم خامنه ای / گوش بفرمان توایم خامنه ای
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند

أین عمار؟

 

سماء بن حکیم می گوید: ما
در جنگ صفین در سپاه امیر المومنین علی علیه السلام در زیر پرچم عمار یاسر با دشمن می جنگیدیم.
نزدیک ظهر شد. در این هنگام ، مردی از سپاه امیرالمؤمنین(ع) به پیش آمد و گفت: عمار
یاسر در میان شما کیست؟

عمار گفت: من هستم.
او گفت: من هنگامی که از خانه بیرون
آمدم ، اطمینان داشتم که ما در مسیر حقیم و معاویه و طرفدارانش بر باطل و گمراهی هستند، تا شب گذشته نیز، همین عقیده را داشتم.اما دیشب دیدم که اذان گوی ما و اذان گوی معاویه، هر دو بریکتایی خدا و نبوت پیامبر(ص)گواهی می دهند، به شک افتاده و نزد علی(ع) رفتم و ایشان به من فرمود: آیا عمار را ملاقات کرده ای، برو و از اوبپرس و از گفته اش پیروی کن. عمار ، پس از سخنان آن مرد، روشنگری خود را با سخنان مفصلی به انجام رساند و او را به اردوگاه امیرالمؤمنین(ع)، بازگرداند.در طول جنگ صفین، عمار، در هر نقطه ای که احساس می کرد ، برای سپاه امیر المومنین علی علیه السلام شبهه و سؤالی بوجود آمده است، فورا در آن نقطه حاضر می شد و با بیانی رسا و روشنگرانه، حقایق را برای مردم روشن می ساخت و در همان جنگ نیز به فیض شهادت، نائل گردید.حضرت علی علیه السلام بعدها و در اوج جنگ نهروان، غصه و ناراحتی خود را از جای خالی عمار ، بیان می فرمود که: أین عمار یعنی کجاست عمار؟

 

نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت11:41---25 آذر 1394
من مدیر سایت تبادل لینک با بازدید بسیار بالا هستم و از اکثر وبلاگ نویسان دعوت میکنم که نام وبلاگ خودشون رو در سیستم من ثبت کنن. از شما دوست عزیز هم دعوت می کنم نام خود را در مجموعه بزرگ ما به صورت رایگان ثبت کنید. متشکرم

لیدا
ساعت10:58---24 آذر 1394
با من همراه شو و اسم وبلاگ خودت را در کنار دیگر وبلاگ ها ثبت کن تا بازدید داشته باشی

مدیریت سایت بزرگ مگا لینک
ساعت10:29---23 آذر 1394
سلام عزیزم..شما هم میتونید توی فهرستی که تهیه کردم وبلاگت را ثبت کنی حتما سر بزن http://megalink.ir/

هیوا
ساعت8:44---17 آذر 1394
حوصلم سر رفت. خوب پاشو یه سری هم به من بزن...والا http://megalink.ir/

پشتیبان فنی
ساعت17:09---15 آذر 1394
سلام مهربون مطالب وبلاگت خیلی دوست داشتم ولی متاسفانه مطالب خوشگلت تو وبلاگ های دیگر هم دیدم اگه می خوای کسی نتونه از مطالبت کپی کنه به وب سایت من سر بزن که کنترل فضای وبلاگت از این به بعد در اختیار خودته

.
ساعت11:34---17 شهريور 1394
سلام رفيق به منم سر بزن منتظر نظرات قشنگت هستم
http://downloadha.binblog.ir/
وبلاگ قشنگي داري .
برات يه پيشنهاد دارم.
اول اين که به وبلاگ منم سر بزني. دوم اين که وبلاگتو توي بين بلاگ درست کني.

واقعا خيلي عاليه. ميتوني همزمان توي پنل مديريت وبلاگت ايميل اختصاصي هم واسه وبلاگت داشته باشي ,باورت ميشه؟
اين سيستم يه خوبي ديگه هم داره اونم اينه که وبلاگت توي صفحه اول گوگل مياد.
تازه از دست تبلیغاتم راحت میشی
من که از انتقال وبلاگم راضي بودم. پيشنهاد ميکنم تو هم انتقال بدي.


مهـــسا
ساعت10:13---24 خرداد 1394
سلام
انصافا عجب مطب جالبی بود میخوام باهم تبادل لینک کنیم چون وبلاگت ارزشمنده و دوست دارم تو لیست وبلاگ هام باشی
اگر موافقی یه سر به سایت من بزن منتظرتم
مرسی عزیزم


یه حزب اللهی
ساعت11:58---9 خرداد 1394
لبیک یا خامنه ای

شلمچه نیوز
ساعت12:58---16 فروردين 1394
سلام، از لطف شما سپاسگزاریم. اگر بخواهیم فقط در موضوع جبهه و شهدا کارکنیم قطعا تأثر زیادی نخواهد داشت.. منتظر مطالب شما برای انتشار در سایت شلمچه نیوز هستیم

رهرو ولایت
ساعت12:32---21 دی 1393
وبلاگتون خیلی قشنگ و کاربردیه .موفق باشید.
دوست داشتید به وبلاگ منم سری بزنید و برام نظر یذارید.ممنون میشم .


سحربانو
ساعت12:55---10 دی 1393
سلام عمار
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

عمار بهم سر بزن منتظرتم


سحربانو
ساعت10:24---9 دی 1393
سلام عمار
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

عمار بهم سر بزن منتظرتم


نازی
ساعت8:27---8 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی عمار ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت8:15---7 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی عمار ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت9:16---6 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی عمار ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت12:37---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی عمار ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت10:34---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی عمار ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


بهار
ساعت12:00---26 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست عمار واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

بهار
ساعت9:34---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست عمار واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

بهار
ساعت10:18---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست عمار واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت9:17---23 آذر 1393
عمار اسم شماست؟

خخخخخخخ

عمار پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت8:43---11 آذر 1393
عمار وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ عمار را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نازنین
ساعت11:37---28 آبان 1393
سلام خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
منتظرتم


محمود
ساعت9:17---27 آبان 1393
سلام

یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

imageserver.ir


موفق باشی


سمانه
ساعت14:25---26 آبان 1393
سلام

یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

imageserver.ir


موفق باشی


محمود
ساعت14:04---26 آبان 1393
سلام

توی این سایت می تونی عکس رایگان آپلود کنی، یه سر بزن شاید خوشت اومد.

imageserver.ir

موفق باشی


مهدیس
ساعت13:07---15 مهر 1393
بسم الله الرحمن الرحیم

ربـّنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا على القوم الكافرین، بار پروردگارا، اى رب العالمین یا غایث المستغیثین و یا حبیب قلوب الطالبین

تو را شكر كه شربت شهادت، این یگانه راه رسیدن انسان به خودت را به من بنده فقیر و حقیر و گناهكار خود ارزانى داشتى تو را شكر كه این تنها نعمت خداپسند خودت را بر این انسان ذلیل عطا فرمودى و من تنها راه سعادت خویش را شهادت در راهت یافتم و چه زیباست كه من با زمان كوچكترین وسیله خود اعلاترین و ارزشمندترین ارزشها را گرفتم و این نیست مگر لطف و عنایت پروردگار نسبت به بنده‌اش.

خداوند مرا از این همه لطف و عنایت دور مگردان و شهادت را نصیبم كن.

من براى كسى وصیتى ندارم ولى یك مشت درد و رنج دارم كه بر این صفحه كاغذ مى‌خواهم همچون تیغى و یا تیرى بر قلب سیاه دلانى كه این آزادى را حس نكرده‌اند بر سر اموال این دنیا ملت را، امتى را و جهانى را به نیستى و نابودى مى‌كشانند، فرود آورم.

خداوندا تو خود شاهد بودى كه من تعهد این آزادى را با گذران تمام وقت هستى خویش ارج نهادم و با تمام دردها و رنجهایى كه بعد از انقلاب بر جانم وارد شد صبر و شكیبایى كردم ولى این را میدانم كه این سران تازه به دوران رسیده نعمت آزادى را درك نكرده‌اند چون دربند نبوده‌اند یا درگوشه‌هاى دریاهاى پاریس و لندن و هامبورگ بوده‌اند و یا در...

و تو اى امام، اى كه به اندازه تمامى قرنها سختی و رنج كشیدى از دست این نابخردان خرد همه هیچ دان! لحظه لحظه این زندگى بر تو همچون نوح، موسى و عیسى و محمد صلوات الله علیه گذشت.

ولى تو اى امام و اى عصاره تاریخ بدان كه با حركتت، حركت اسلام را در تاریخ جدید شروع كردى و آزادى مستضعفان جهان را تضمین كردى. ولى اى امام كیست كه این همه رنجها و دردهاى تورا درك كند و كیست كه دریابد كه لحظه‌اى كوتاهى از این حركت به هر عنوان خیانتى به تاریخ انسانیت و كلیه انسانهاى حاضر و آینده تاریخ است.

اى امام درد تو را رنج تو را میدانم چه كسانى با جان مى‌خرند. جوان با ایمان، كه هستى و زندگى تازه خویش را در راه به هدف رسیدن حكومت عدل اسلامى فدا مى‌كند. بله اى امام درد تو را جوانان درك مى‌كنند اینان كه از مال دنیا فقط و فقط رهبرى تو را دارند و جان خویش را براى هدفت كه اسلام است فدا مى‌كنند و بدان اى امام تا لحظه‌اى كه خون در رگ ما جوانان پاك اسلام وجود دارد لحظه‌اى نمى گذاریم كه خط پیامبرگونه تو كه به خط انبیا و تاریخ وصل است به انحراف كشیده شود.

ولى اى امام من به عنوان كسى كه شاید كربلاى حسین را دركربلای خرمشهر دیده‌ام سخنى با تو دارم كه از اعماق جانم و از پرپر شدن خون جوانان خرمشهر برمى‌خیزد و آن این است: اى امام از روزی كه جنگ آغاز شد تا لحظه‌اى كه خرمشهر سقوط كرد من یك ماه به طور مداوم كربلا را مى‌دیدم هر روز كه حمله دشمن بر برادران سخت می‌شد و فریاد آنها بى‌سیم را از كار مى‌انداخت و هیچ راه نجاتى نبود به اتاق خود مى‌رفتم گریه را آغاز می‌كردم و فریاد می‌زدم اى رب العالمین بر ما مپسند ذلت و خوارى را..
.
.
.
این وصیت نامه رو بزنید پست ثابت وبتون تا ملت بهتر امام خمینی رو بشناسند و قدر رهبر الان شون رو بدونن...

با تشکر


مهدیس
ساعت13:41---14 مهر 1393
بسیار عالی
میخواهید مظلومیت امام خمینی و امام خامنه ای رو بیشتر بفهمید و درک کنید لطفا برید وصیت نامه شهید گرانقدر محمد جهان آرا رو بخونید و ببینید خطاب ب امام خمینی رهبرمان چه گفته بودن ....


حسین
ساعت13:11---5 مهر 1393
سلام.
شمادروبلاگ معادلینک شدید
امیدوارم شماهم وبلاگ معادرالینک کنید
ممنون


میر محمد
ساعت11:48---31 شهريور 1393
یا علی

sina
ساعت8:55---30 شهريور 1393
سلام وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
بییا به منم سربزن اپم........لینکمم بکن منتظر نظرتت هم هستم .............


دوست
ساعت9:20---18 شهريور 1393
سلام علیکم:

با دیدن تصاویر ارسالی که حال و هوای فضای معطر جبهه های حق علیه باطل را تداعی می کند به یاد ولایت پذیری ودلاوریها و ایثارگری های مردان مرد روزهای سخت وطن عزیزم خصوصا چهره نورانی شهید اخلاق وادب ومعلم عزیزم آقا فرزاد رحیمی می افتم، معلمی که چندین روز سعادت حضور در کلاس درسش را پیدا کردم واز طرفی ارادت حقیر نسبت به ایشان به عنوان چهره ای انقلابی ومخلص به آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) وبی تکلف نسبت به قید وبند های دنیائی ودست وپاگیرمادی، که درآن زمان خیلی ازافراد مدعی را گرفتار خود کرده بود ایشان از آن مسائل آزاد بود که نتیجه اش رسیدن به لقای حضرت دوست شد.خدایش بیامرزد و روحش را با ارباب غریبش حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)محشور گرداند.انشاء الله. (اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم)


سحر
ساعت9:12---21 مرداد 1393
سلام
لینک خود را با یک کلیک در وبسایت ما ثبت کنید و شاهد افزایش بازدید خود باشید...

http://www.linc.ir


فن خنك كننده لپ تاپ مدل XP
ساعت13:37---24 تير 1393
.........ارزان خریدکنید..........

فن خنك كننده لپ تاپ مدل XP

ایا لپ تاپ شما هنگ می کند؟ایا نگران لپ تاپ خود هستید؟ديگر نگران داغ شدن لپ تاپ خود نباشيد.ديگر قطعات فيزيكي و سي پي يو لپ تاب شما نمي سوزد

قیمت :27,000 تومان
http://hanishop.sabzgostar.net/product/pid/1162


shayan
ساعت11:11---1 تير 1393
موفق باشی همشهری

ارین
ساعت14:17---29 خرداد 1393
کره وبت خوبه هی هی هی اون خوش امد گویکرو پاک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1395برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 163
بازدید هفته : 227
بازدید ماه : 407
بازدید کل : 81740
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1