مذاکره و چماق مسقطی؟!
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند
 
شیطان به خاطر کبر و نژاد پرستی از درگاه ایزد منان رانده شد و امروزه شیطان بزرگ آمریکاست که در چنبره صهیونیسم اسیر شده است.

به گزارش مشکین رسا، شیطان دشمن بزرگ دین اسلام است که با وجود هزاران سال عبادت از درگاه خداوند رانده شد و مورد غضب و قهر الهی قرار گرفت به طوری که تا ابد دشمن قسم خورده ی انسان قرار گرفت. این شیطان برای گرفتن انتقام رانده شدن خود از درگاه الهی، که به خاطر سجده نکردن بر آدم رانده شده بود، در هر قالب و شکلی که امکان دارد دست به هر کاری می زند.

اکنون، با گذشت چندین هزار سال شیطان به هر روشی در صدد ضربه زدن به دین مقدس اسلام و مسلمانان بوده، خود را در کالبد آمریکا قرار داده و امروزه آمریکا به عنوان شیطان بزرگِ شیعیان به شمار می رود. شیطانی که با روی آوردن به رذایل اخلاقی چون کبر، نفاق، دروغ، تهمت، غیبت و حسد در چنگال صهیونیسم اسیر شده است. از میان این رذایل اخلاقی می توان گفت که کبر بالاترین نقش را به خود اختصاص داده چرا که شیطان به خاطر کبر و خودپسندی رانده شد. صهیونیسم هم نقش همان کبر شیطان را دارد که شیطان ملعون (آمریکا) را تحت سیطره ی خود قرار داده و اسیر دام خود نموده است.

 

صهیونیسم ها همان گروه ستمگرِ پیمان شکنی هستند که از دین الهی خارج شدند (قاسطین، ناکثین، مارقین) آنها با طغیان و آشوبی که برپا کرده اند درصدد نابوی دین اسلام و گمراه ساختن مسلمانان هستند، اما، این اندیشه ی شوم آنها به خود آنها بر می گردد؛ چراکه، یاریگر آنها شیطان ملعون است اما یاریگر دین و مسلمانان خداوند عالم است، چطور شیطان می تواند با چشیدن مزه ی شکست در برابر حریف خود (خداوند) طعم پیروزی را بکشد.

چنانکه که شیطان مستقیما به جنگ با خدا نمی رود و از حربه ی صهیونیسم و آمریکا استفاده می کند خداوند هم نیز از برای نیل به پیروزی در نبرد با شیطان ملعون از انسان، که هدف غایی آفرینش است، استفاده می کند انسان های خالص که توان جنگیدن را داشته باشند و در عین حال رمز پیروزی را برای آنها یادآور می شود، که آن رمز چیزی نیست جز فضایل اخلاقی؛ که از کمان فضایل اخلاقی تیرهای اخلاص، رضا و تسلیم، حیاء، صداقت، توکل، صبر و عدالت را به سوی شیطان یک چشم افکنده و وی را از پای در می آورد.

شاید بتوان چنین احتمال داد که شیطان یک چشم را به این دلیل است که قدرتش در برابر خداوند چنان محدود است که برابر است با دید و بینش تک چشم با دو چشم (شخص با بینایی کامل؛ یعنی، قدرت نامحدود خداوند).

شیطان بزرگ (آمریکا) + صهیونیسم (رذایل اخلاقی) = هلاکت خود

مسلمانان + تیرهای فضایل اخلاقی = پیروزی بر کل شیاطین عالم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 527
بازدید کل : 81860
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1