رسالت اصلی مبلغان در شرایط کنونی تقویت ایمان مردم است
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند

 

امام جمعه کرمانشاه:

رسالت اصلی مبلغان در شرایط کنونی تقویت ایمان مردم است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه کرمانشاه گفت: رسالت واقعی مبلغان در شرایط کنونی تقویت ایمان مردم است و این جز با رفتار، گفتار و عمل حسنه امکان‌پذیر نیست.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در گردهمایی مبلغان و مبلغات کرمانشاه که پیش از ظهر امروز در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه اعتبار انسان‌ها به روح مسئولیتی است که در آنها وجود دارد اظهار کرد: مقام‌های دنیایی ماندگار نیستند و ما باید همیشه خود را در محضر خدا ببینیم و مسئولیت وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهیم زیرا نتایج کار ما ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان سخنی از امیرالمؤمنین(ع) به اهمیت و ضرورت تقویت ایمان در جامعه اشاره کرد و افزود: هرچند منبر و محراب همیشه مؤثر بوده اما با توجه به تعطیلات تابستان و وقت فراغت جوانان هم‌نشینی و گفت‌وگوهای دوستانه با آن‌ها از اهمیت و تأثیر بیشتری برخوردار است.

آیت‌الله علما رسالت واقعی مبلغان در شرایط کنونی را تقویت ایمان مردم با رفتار، گفتار و عمل حسنه امکان‌پذیر بیان کرد و گفت: بسیاری از جوانان دغدغه اسلام و اهداف انقلاب را دارند اما شرایط پاسخگویی به آن‌ها وجود نداشته بنابراین مبلغان و مبلغات می‌توانند با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ  با جوانان بسیاری از شبهات آن‌ها را رفع نمایند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه در بسیاری از روستاها و مناطق استان کرمانشاه برادران اهل سنت نیز زندگی می‌کنند بیان کرد: مبلغان باید در صحبت‌های خود جانب احتیاط را رعایت کرده و در گفتار خود از بیان مطالبی که سبب اختلاف و کدورت شود خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ممکن است گاهی افرادی از روی ناآگاهی برخوردهایی را انجام دهند که در آن‌صورت نیز باید با سعه صدر و اخلاق اسلامی با آن‌ها برخورد کرد زیرا  ممکن است اینگونه موجبات هدایت آنها را فراهم کند.

آیت‌الله علما با بیان اینکه اخلاق اسلامی در هر شرایطی دارای جاذبه است بیان کرد: حضرت رسول اسلام (ص) نیز در دوران خود که از هرگونه استدلال و برهانی به دور بود با اخلاق اسلامی و منش و روش خاص خود با مخالفان به گونه‌ای برخورد می‌کرد که آن‌ها را جذب اسلام می‌کرد.

وی با تقدیر از اداره کل تبلیغات استان کرمانشاه برای اعزام 200 مبلغ به مناطق مختلف استان کرمانشاه افزود: همه ما باید هماهنگ و متحد با یکدیگر برای ارتقای و تقویت ایمان مردم به ویژه جوانان تلاش کنیم و در این راه تنها خدا را ناظر و حاضر بر اعمال خود بیابیم که در آن صورت خداوند متعال دنیای ما را مدیریت می‌کند.

انتهای پیام / ب

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 7 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 81864
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1