اذعان روحانی به دروغ فتنه گران/تکرار ادعای عجیب انحرافی ها
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند

 

اذعان روحانی به دروغ فتنه‌گران/ تکرار ادعای عجیب انحرافی‌ها
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۶
 
 
رئیس جمهور در مراسم سالگرد انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب خود را نشانه سر فرود آوردن مردم در برابر امام زمان (عج) توصیف کرد.
 
به گزارش جهان به نقل از کیهان، دکتر حسن روحانی پنج‌شنبه در مراسمی تحت عنوان «جشن انتظار و امید» و در حضور جمعی سخن می‌گفت که به واسطه کارت دعوت در این مراسم حضور پیدا کرده بودند. با وجود این دعوت رسمی، برخی از حضار در وسط مراسم، شعارهایی به حمایت از فتنه‌گران (موسوی و خاتمی و کروبی) سر دادند.

روحانی در مراسم سالگرد انتخابات ریاست جمهوری گفت: پارسال ملت ما چه کرد؟ همان ملتی که ماه‌ها قبل نا امیدی سراسر جامعه را فرا گرفته بود و مردم می‌گفتند انتخابات هم تأثیر و فایده‌ای دارد؟ حتی به خود من می‌گفتند چرا به صحنه آمدی و ثبت نام کردی؟ مگر کشور را نمی‌شناسی؟ مگر نمی‌دانی مکانیزم صندوق رأی چگونه است؟

روحانی ادامه داد: پارسال به همه جهانیان اعلام کردیم که رقابت ما جوانمردانه خواهد بود و پارسال به همه جهانیان اعلام کردیم ما رو در روی هم صف نمی‌کشیم که در کنار صندوق‌های رأی به صف می‌ایستیم. ما خرداد پارسال امید آفریدیم، نه امید برای ایرانیان که برای جهان و این را مبالغه نمی‌کنم که هرکجا که رفتم و هر مسئولی را در سراسر دنیا دیدم به من گفت انتخابات خرداد پارسال ایران برای همه ما امیدآفرین بود.

وی افزود: ما در کنار جشن بزرگ نیمه شعبان در کنار جشن بزرگ انتظار و در کنار جشن بزرگی که به او می‌گوییم همچنان دلبسته او هستیم یا مهدی می‌گوییم و همچنان در انتظار او هستیم یا صاحب‌الزمان و راهش را و مسیرش را برای ظهور هموار می‌سازیم و می‌گوییم؛ مهدی جان، از خرداد پارسال ملت ما با دست و زبان توانمندش خرافه‌ها را زدودند. ملت ما سال گذشته به مولایش و امامش در انتخابات سر فرود آورد و در مقابل خرافه‌گران از امام عصر عذرخواهی کرد.
وی ادامه داد: مردمی که در همه صحنه‌ها اعلام کردند هیچ گروهی و جناحی حق ندارد انقلاب را به نام خود مصادره کند، هیچ جناح و گروهی حق ندارد دفاع مقدس را به نفع جناح خود مصادره کند و هیچ جناحی حق ندارد رهبری نظام را برای خود مصادره کند. کشور، رهبری، قانون اساسی، منافع ملی و آینده کشور مربوط به همه ملت است.

در اظهارات دکتر روحانی برخی نکات قابل تأمل نهفته است از جمله اینکه او عملاً ادعای فتنه‌گران و افراطیون مدعی اصلاحات مبنی بر تقلب انتخاباتی را حرفی یاوه خوانده است چه اینکه وی با ۵۰/۷ درصد آرا (۲۷۰ هزار رأی بیش از نصف آرا) انتخاب شد. در حقیقت دکتر روحانی با این سخنان تصریح کرده که فتنه‌گران به مردم دروغ گفته‌اند حال آن که به تلقی نظام و رهبر انقلاب رأی مردم، حق‌الناس است. با این وصف سران فتنه ۸۸ جنایت و خیانت بزرگی مرتکب شدند که کشور را ۸ ماه در کام آشوب بردند و دشمنان ملت ایران را به طمع انداخته و به اعتبار نظام لطمه زدند و بنابراین مجازات آنها مجازات محارب و مفسد فی‌الارض است و نه درخواست آزادی آنان. آنها همان کسانی بودند که مقابل نظام صف کشیدند و به تعبیر آقای روحانی رقابت را ناجوانمردانه کردند.

اما نکته عجیب، جمع زدن انتخاب خود با انتظار امام زمان(عج) در سخنان آقای روحانی است. براساس این سخنان همه نامزدها غیر از آقای روحانی در خط خرافه و معارضه با امام زمان بوده‌اند و گویا ایشان برای ریاست جمهوری مبعوث شده‌اند! آیا خرد چنین استدلالی را می‌پذیرد که یک نفر انتخاب خود را به سر فرود آوردن مردم در برابر امام زمان تعبیر کند؟! یا بگوید که مردم با این کار از امام عصر عذرخواهی کردند؟! آیا آن ۴۹/۳ درصد شرکت کنندگان در انتخابات سال گذشته که به نامزد دیگری غیر از آقای روحانی رأی دادند، به زعم آقای روحانی در مقابل امام زمان نافرمانی کردند؟! قطعاً این قبیل حرف‌ها از سوی دیگران با هو کردن مدعیان خرد و تدبیر و اعتدال روبرو می‌شد. و شبیه همین خودشگفتی‌ها بود که عاقبت کار احمدی‌نژاد را خراب کرد.

درباره هشدار در زمینه مصادره انقلاب و رهبری از سوی برخی جناح‌ها نیز جا دارد بپرسیم اگر یک جریان سیاسی به اختیار با گروهک‌ها پیوند خورد و بسترساز آشوب‌هایی شد که در آن آشوب‌ها علیه اصل اسلام و انقلاب و ولایت فقیه شعار داده می‌شد، آیا می‌توان باز هم توقع داشت که چتراسلام و انقلاب و رهبری بر سر این عناصر معارض نیز قرار گیرد؟!
 
 
 
حاشیه‌هایی از جشن «انتظار و امید» با حضور حسن روحانی + عکس
مراسم جشن انتظار و امید امروز با حضوز رئیس‌جمهور در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.
 

به گزارش جام نیوز به نقل از تسنیم، جشن انتظار و امید که به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و سالروز  انتخابات 24 خرداد صبح امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد، حاشیه‌هایی به همراه داشت که در ذیل می‌خوانید:

*پیش از ورود به تالار وزارت کشور به علت بازرسی‌هایی که تیم حفاظت انجام می‌دادند، تجمعی پشت درهای وزارت کشور ایجاد شده بود. پس از گذشتن از بازرسی حفاظت، مسئولان برگزاری مراسم حضور داشتند که شال‌های بنفشی بر گردن آویخته بودند.

*کارت‌هایی که میان مدعوین پخش شده بود، 3 رنگ آبی، سبز و قرمز بود که میهمانان با کارت آبی به طبقه دوم تالار وزارت کشور راهنمایی می‌شدند. افرادی که کارت سبز در اختیار داشتند نیز در طبقه پایین می‌توانستند حضور یابند و کارت قرمز نیز مخصوص خبرنگارانی که از سوی نهاد ریاست‌جمهوری توزیع شده بود.

*مسئولان برگزاری همایش 2 کارت نارنجی و زرد داشتند که کارت‌های نارنجی مخصوص تشریفات و انتظامات و کارت‌های زرد نیز به مسئولان اجرایی برنامه اختصاص داشت.

 

 

*در حالی که برنامه قرار بود از ساعت 9 تا 12 امروز برگزار شود، قرائت قرآن از ساعت 10 و 5 دقیقه آغاز شد و رئیس‌جمهور ساعت 10 و 30 دقیقه در تالار وزارت کشور حضور یافت.

*پیش از روحانی محمد نهاوندیان، حسام‌الدین آشنا، محمود گودرزی، رضا صالحی‌امیری، علی‌اکبر صالحی، محمدرضا نعمت‌زاده، سیدمحمدعلی شهیدی‌محلاتی، محمدباقر نوبخت، مسعود سلطانی‌فر، مجید انصاری، علی یونسی، سورنا ستاری، محمد شریعتمداری، سیدحسین هاشمی، سیدرضا اکرمی و محمدرضا صادق در سالن مراسم حاضر شدند و اسحاق جهانگیری، عبدالرضا رحمانی‌فضلی و حسین فریدون همراه با رئیس‌جمهور وارد سالن شدند.

*همسر رئیس‌جمهور و همسر حسین فریدون دقایقی پس از حضور رئیس‌جمهور وارد سالن شدند. 

*محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور سمت راست روحانی و اسحاق جهانگیری معاون اول نیز در سمت چپ رئیس‌جمهور نشسته بودند.

*رضا رشیدپور همچون برنامه‌های دوران تبلیغات ریاست‌جمهوری حسن روحانی، اجرای این برنامه را برعهده داشت که پس از آغاز برنامه گفت که به عشق تدبیر و امیدی که بر ایران حاکم شده، در این سالن جمع شده‌ایم.

وی در ادامه گفت: ما همه دلواپسی‌ها را می‌فهمیم و درک می‌کنیم و حتی دلیل آن را هم می‌فهمیم و به دلواپسی آنها نیز احترام می‌گذاریم و سپس از حاضران خواست که شعار «سیاست‌خارجی مورد تایید ماست» را سر دهند و گفت که اگر اهالی دلواپسی بدانند حسن روحانی از جنس اعتماد و حقوقدان است، دل‌شان قرص می‌شود.

مجری برنامه ابراز امیدواری کرد: تمام قفل‌ها در سیاست‌خارجی با کلید حسن روحانی گشوده شود و خطاب به حاضران گفت که ما باید متحد باشیم تا همه بفهمند یاران روحانی مثل کوه پشت سرش ایستاده‌اند.

*پس از اینکه برخی افراد حاضر در سالن برگزاری مراسم نام فتنه‌گران را می‌بردند، یکی از جانبازانی که در مراسم حضور یافته بود، شعار "مرگ بر فتنه‌گر" را سر داد که رضا رشیدپور خطاب به این شعار جانباز سال‌های دفاع مقدس، گفت: مرگ بر هر فتنه‌گری که در کل دنیاست. تمام این جمع ضد فتنه هستند. در این جمع نه کسی فتنه‌گر است و نه از فتنه خوشش می‌آید.

*در ادامه برنامه، رضا رشیدپور از گروه هم‌آوایی استاد حسین دعوت کرد که به روی سن بیایند، اما پس از استقرار آنها در روی سن تغییر برنامه‌ای صورت گرفت و دوباره آنها به پایین سن آمدند.

*رشیدپور در واکنش به شعار برخی از حاضران خطاب به آنها گفت که قرار است ما به دلواپسی افراد دلواپس احترام بگذاریم و نه اینکه آن را بیشتر کنیم.

*در ادامه این برنامه، رشیدپور  از نیک‌دل مداح دعوت کرد که بر روی سن بیاید و به مناسبت میلاد امام زمان(عج) مدیحه‌سرایی کند و پس از آن نیز دوباره از گروه استاد حسین خواست که به روی سن بیایند و برنامه خود را اجرا کنند که پس از اجرای 2 آهنگ در مورد امام زمان(عج) و ایران، خواننده این گروه از رئیس‌جمهور خواست که فرصت بیشتری به آنها بدهد تا یک قطعه دیگر در مورد امام رضا(ع) نیز اجرا کنند که رشیدپور در ابتدا مخالفت کرد و گفت که کنداکتور برنامه دست رئیس‌جمهور نیست، اما به احترام حرف‌تان می‌توانید این قطعه را اجرا کنید.

*در ادامه این برنامه، از وحید عابدینی نماینده قشر جوان دعوت شد تا سخنرانی کوتاهی در حضور رئیس‌جمهور داشته باشد که وی در سخنان خود ادعا کرد: در دولت نهم ستاره‌دار شده و گفت که پس از روی کار آمدن دولت نهم با دادن تعهد توانستم در دوره کارشناسی‌ارشد مشغول به تحصیل شوم، اما آن‌قدر ستاره‌دار شدم که مانند سرهنگ‌ها شده بودم و پس از انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم توانستم در دوره دکترا نیز ادامه تحصیل دهم. امروز خوشحالم که دیگر سرهنگ نیستم و حقوقدانان را دوست دارم.

*پس از سخنرانی نماینده قشر جوان، دانشجویان حاضر در مراسم سرود یار دبستانی من را با یکدیگر خواندند که رشیدپور نیز با آنها همراهی کرد

*پس از عابدینی، رشیدپور نماینده استادان دانشگاه را به روی سن دعوت کرد و وی را هاشمی استاد حقوق دانشگاه شهید بهشتی معرفی کرد.

*پس از اینکه هاشمی از 3 دقیقه وقت خود بیشتر صحبت کرده بود، رشیدپور به وی تذکر داد که این استاد دانشگاه به حالت اعتراض به وی گفت: «این همه دوستان زدند و رقصیدند» و دوباره دقایقی به سخنان خود ادامه داد

*در ادامه این برنامه، رشیدپور خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: برخی انتظار دارند کلید شما حتی قفل‌هایی که خود آنها زدند را هم باز کند و پیش از اینکه نماینده هنرمندان را به روی سن دعوت کند، گفت: ما اهالی فرهنگ، یک تار موی رسانه‌های داخلی و خبرنگارانش را به رسانه‌های خارجی و خبرنگارانش نمی‌بخشیم.

*مهتاب کرامتی از بازیگران سینما، نماینده هنرمندان در مراسم بود که طی سخنانی، گفت: ما فاصله‌ای که با 360 روز گذشته گرفته‌ایم را قدر می‌دانیم. خانه سینمای ایران که شما قفل جهل و جفا از آن باز کردید، منتظر گشایش قفل‌های دیگر است.

*در ادامه، همسر شهید صالحی اولین خلبان شهید دفاع مقدس به عنوان نماینده خانواده شهدا و صالح ادیبی استاد دانشگاه کردستان به نمایندگی از اقوام به روی سن آمدند و سخنانی ایراد کردند.

 

 

*رشیدپور پیش از دعوت از نماینده اقوام برای سخنرانی خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: ما افتخار می‌کنیم شما یک دستیار قوی ویژه در امور اقوام دارید. نماینده اقوام نیز در سخنرانی خود، گفت: بنده اسم "پارسای نخبه" را برای روحانی انتخاب کردم

*رشیدپور  آذری‌ها، لرها، کردها، بلوچ‌ها، شمالی‌ها، عرب‌ها و ترکمن‌ها را از اقوام حاضر در مراسم نام برد و زمانی که مسیحی، کلیمی‌ها و اهل سنت را از مذاهب حاضر در مراسم نام می‌برد با تذکر حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور زرتشتی‌ها را نیز اضافه کرد و گفت: آقای فریدون همیشه حواسش به همه چیز است و زرتشتی‌ها را یاد من انداخت.

 

 

*پیش از آغاز سخنرانی رئیس‌جمهور، رشیدپور از خلبان هواپیمایی ایرفرانس که دست حضرت امام(ره) را موقع پیاده شدن از هواپیما در 12 بهمن‌ماه 57 گرفته بود، دعوت کرد که روی سن بیاید. رشیدپور اعلام کرد که خاطرات این خلبان فرانسوی از امام‌خمینی(ره) ضبط کرده و قرار است از تلویزیون پخش شود.

*در ادامه، ساعد باقری و حجت‌الاسلام نقویان به روی سن آمدند که ساعد باقری متن دکلمه‌ای را خواند و نقویان نیز طی سخنانی، اظهار داشت: علت دلنگرانی تعدادی از جوانان ما این است که ما به حُسن، عمل نکردیم. تنها استاندارد قبولی اعمال نزد خداوند حُسن است. حُسن علامتی است مانند علامت "میتی‌کومان" که همه به آن احترام می‌گذارند، اما گاهی با مردم دنیا بد حرف زدیم و حتی برخی مسئولان با مردم خودمان نیز بد حرف زدند و امروز مفتخر به رئیس‌جمهوری هستیم که هم با مردم خودمان و هم با مردم جهان خوب حرف می‌زند.

*رشیدپور در ادامه این برنامه از گروه موسیقی چهارتار دعوت کرد به اجرای برنامه بپردازد و خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: آقای دکتر کنار ما بنشینید تا ببینید جوانان چه گوش می‌کنند. البته موسیقی‌اش مجاز است و نگران نباشید. پس از اینکه این گروه یک قطعه را اجرا کرد و قصد داشت یک قطعه دیگر را اجرا کند،  رشیدپور خطاب به حاضران و آنها گفت: رئیس‌جمهور به این علت که باید به جلسه شورای امنیت ملی برسد، کمبود زمان دارد و به همین علت در حال حاضر به سخنان رئیس‌جمهور گوش می‌کنیم

*مجری برنامه گفت که قرار بود خانم فریدون به نمایندگی از بانوان و قدم‌یاری از دانشگاه آزاد نیز صحبت کنند که به علت کمبود وقت زمان به آنها نرسید.

*رشیدپور در بخشی از این برنامه خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: آقای دکتر روحانی تو را به خدا "وایبر" و "اینستاگرام" را فیلتر نکنید که ما با اینها زندگی می‌کنیم

*در بنرهایی که در گوشه و کنار سالن برگزاری برنامه وجود داشت، «ستاد مردمی حامیان دولت تدبیر و امید» به عنوان برگزارکننده مراسم نقش بسته بود، اما رشیدپور از مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست‌جمهوری تقدیر و تشکر کرد و گفت: آقای بانک برای اجرای این برنامه بسیار زحمت کشیده و جا دارد از ایشان تشکر کنیم.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1