مسئولین مواظب باشند خودشان جهنم نروند
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند
بعضی‌ها می‌گویند یک لقمه نان بیاید عزت هم نبود نبود!
 
مسئولین مواظب باشند خودشان جهنم نروند
 
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بهشت و جهنم انسان‌ها دست دولتی‌ها نیست بلکه دست خود مردم و خداوند است، مسئولین مراقب باشند خودشان به جهنم نروند.
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، حسن رحیم‌پور ازغدی در دوره "خط امام" در اردوگاه امام رضا(ع) مشهد به بیان شاخصه‌هایی از "خط امام" پرداخت و در خصوص خط امام گفت: این خط دکان و مکتب جدیدی نیست و مصداق کنونی حرکت دنیا در مقابل ظلم و استکبار است.

۳ نگاه در مورد خط امام

وی به سه نگاه درباره خط امام اشاره کرد و گفت: عده‌ای نسبت به "خط امام" شبهه دارند، اینها ابراز ارادت شخصی به امام می‌کنند؛ اما خط امام را به عنوان یک مبنا برای تداوم انقلاب و مبارزه در عرصه جهاد، کسب و کار و فرهنگ نمی‌دانند و نسبت به آن شبهه دارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در نظر آنان امام خمینی(ره) به عنوان یک شخص محترم است؛ اما افکار و اخلاق و نوع مبارزات، ادبیات و شعارهای امام را کاربردی نمی‌دانند.

رحیم‌پور ازغدی خط امام را برای گروه دوم سفره بیان کرد و گفت: عده‌ای سر این سفره می‌نشینند و استفاده می‌کنند؛ اما زمانی که محل گذشت از جان و آبروست پیدایشان نیست و گم می‌شوند و لحظه‌ای که فداکاری تمام می‌شود از مجاهدین واقعی ادعای بیشتر دارند.

وی خط امام را برای گروه سوم جبهه خواند و در تشریح آن گفت: برای این گروه خط امام یعنی یک حرکت زنده، مداوم و تمام نشدنی، یعنی یک لحظه امر به معروف را کنار نگذاشتن و مجاهدانه در صحنه ماندن.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص شاخصه‌های امام، اولین شاخصه را اخلاص و معنویت عنوان کرد و افزود: جهاد با نفس و تذکیه مقدمه و هدف فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی است.

وی با تاکید بر ورود و حضور در همه عرصه‌ها خاطرنشان کرد: "خط امام" شاخصه‌اش این است که در مسائل سیاسی و اجتماعی منزوی و منفعل نباید بود بلکه باید با اخلاص در مسیر انبیاء و در متن تاریخ برویم و از عرصه سیاست و حاکمیت و علم و هنر کنار نمی‌کشیم.

رحیم‌پور ازغدی بیان داشت: یک عده شخص متدین هستند؛ اما در عرصه‌های مختلف مادی و سکولاریسم هستند و در مناسبات اجتماعی مسلمان نیستند.

وی تفاوت انقلاب امام خمینی(ره) را با سایر انقلاب‌ها الهی و خالص بودن آن دانست و افزود: انقلاب اسلامی نه تنها سرنوشت ایران بلکه کل جهان را تغییر می‌دهد. کسی این شعارها را قبل از انقلاب در مصر و بحرین و کشورهای دیگر نمی‌دید.

رحیم‌پور با انتقاد از نادیده گرفتن عزت جامعه در زمینه پیشرفت گفت: بعضی‌ها می‌گویند یک لقمه نان بیاید عزت هم نبود نبود؛ اما بدانند که نانش هم نمی‌آید.

وی ادامه داد: هیچ قدرتی از مسئولین ما نمی‌ترسند آنان از مسئولانی می‌ترسند که به توده‌های مردم تکیه کرده باشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به مقاومت فلسطین گفت: در فلسطین از زمانی که مقاومت شکل گرفت فلسطینیان هستند که شرط تعیین می‌کنند.

رحیم‌پور ازغدی با اشاره به مذاکرات ژنو و سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص آن بیان داشت: قضیه بلوکه شدن پول‌ها قطع نشده و هنوز ادامه دارد در همین شش ماه اخیر ده‌ها میلیارد دیگر پول بلوکه شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بهشت و جهنم انسان‌ها دست دولتی‌ها نیست بلکه دست خود مردم و خداوند است، مسئولین مراقب باشند خودشان به جهنم نروند.

وی با اشاره به توافق ژنو گفت: کسانی می‌توانند مسیر مذاکرات را پیش ببرند که مسئله بهشت و جهنم برایشان مهم باشد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که مقاومت بیشتر بود غنی سازی را به رسمیت شناخته بودند و سر مقدارش بحث بود؛ اما هم اکنون می‌گویند غنی سازی را قبول نداریم.

عضو شورای عالی انقلاب در ادامه خط امام را خط عزت و استقلال مسلمین دانست و با اشاره به رویکرد برخی‌ها در خصوص آشتی با جهان گفت: مگر ما قبلا با آنها قهر بودیم؟ ۱۲۰ کشور غیر متعهد در مسائل هسته‌ای حق را به ایران داده‌اند و ۱۵۰ کشور در حمایت از غزه راهپیمایی کردند این جامعه جهانی است نه ۱+۵ و شورای امنیتی که خودشان در حقیقت ضد امنیت هستند.

وی از اعلام آمادگی برای گفتگوی حقوق بشری با کل جهان سخن گفت و با اشاره به اینکه آنان هستند که بیش از دیگران حقوق بشر را نقض می‌کنند افزود: کسانی هستند که خط امام را طوری تعریف می‌کنند که مبانی مورد نظر امام خمینی(ره) درونش نباشند.

رحیم‌پور ازغدی افزود: امام حکم ارتداد سلمان رشدی را حکم عزل منتظری و بنی‌ صدر را صادر کرد و گفت اگر صدام را ببخشیم رژیم آل سعود را نخواهیم بخشید، اسرائیل باید از بین برود. با نگاه برخی افراد این مسائل مطرح شده توسط معمار کبیر انقلاب افراطی گری است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به مفهوم میانه‌گری، از دیدگاه عده‌ای امام را افراطی خواند و در بیان مصادیق آن گفت: امام گفت شاه باید برود و قانون اساسی باید صددرصد در چارچوب اسلام باشد، با شاخصه‌های این افراد امام افراطی است چون شعار ایشان را شعاری افراطی می‌دانند.

وی تعریف عده‌ای از میانه روی را نه افراط و نه تفریط عنوان کرد و افزود: آنان میانه روی را چیزی بین حق و باطل می‌دانند کمی حق و کمی باطل و این در حالی است که تصمیم امام باید نماد اعتدال و میانه‌روی باشد.


منبع:خبرگزاری دانشجو

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 23 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1