سردار سر لشگر حسین همدانی در سوریه به شهادت رسید
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند
در حین انجام ماموریت‌های مستشاری

سردار حسین همدانی در سوریه به شهادت رسید + جزئیات

سردار پاسدار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز در حومه شهر حلب در حین انجام ماموریت مستشاری با کمین نیروهای تروریستی-تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 

به گزارش فرهنگ نیوز، سردار پاسدار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز در حومه شهر حلب در حین انجام ماموریت مستشاری با کمین نیروهای تروریستی-تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار همدانی در طول چهار سال اخیر به منظور حفاظت از حرم آل الله و مردم بی دفاع و مظلوم سوریه در مقابل حملات وحشیانه  نیروهای تروریستی- تکفیری داعش، از نیروهای بسیج مردمی سوریه حمایت مستشاری می‌کرد.

سردار حسین همدانی یکی از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرماندهی لشکر 27 محمدرسول‌الله را برعهده داشت.

 

...این خبر به روز می شود...

**سردار رمضان شریف: سردار همدانی در کمین داعش قرار گرفت

سردار رمضان شریف در گفتگو با میزان با بیان اینکه سردار همدانی از ابتدای شروع عملیات های تروریستی در سوریه حضور داشت گفت: سردار همدانی در کمین داعش قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهید همدانی به عنوان مستشار ارشد سپاه در سوریه بود و  نقش بسیار تعیین کننده ای در حفاظت از حرم حضرت زینب و کاهش تلفات داشت و ایشان در حین انجام عملیات مستشاری در حومه حلب به شهادت رسید.

 

سردار شهید همدانی در حرم حضرت زینب(س)

**محل شهادت سردار همدانی را بشناسید+ نقشه

اما شهر حلب، محل شهادت سردار همدانی، در طول چهار سال اخیر که از حمله وحشیانه تروریست‌های تکفیری داعش به سوریه می گذرد، یکی از شهرهای حادثه خیز این کشور بوده است؛ این شهر که از لحاظ قدمت در زمره شهرهای کهن غرب آسیا محسوب می‌شود، پیش از حمله تروریست‌های تکفیری، پایتخت تجاری سوریه بود. شهر حلب از لحاظ ژئوپلتیکی از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه در نیمه راه دریای مدیترانه و رود فرات قرار دارد.

این شهر از آغاز درگیری‌ها در سوریه چندین بار میان تروریست‌های تکفیری و ارتش سوریه دست به دست شده است.

در زیر تصاویری از نقشه و موقعیت جغرافیایی شهر حلب را مشاهده می‌کنید:

 

**اطلاعیه ای روابط عمومی سپاه در پی شهادت سردار همدانی

در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این سردار شجاع و گرانقدر به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی ) و ملت شریف ایران ، آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سال‌های گذشته که نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت، عصر دیروز در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.

این اطلاعیه افزوده است اخبار تکمیلی و نیز نحوه اجرای مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید گرانقدر ، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

عکس های فوق سردار همدانی را در حال تشریح وضعیت سوریه در یکی از ایام نبرد با تروریست‌های تکفیری نشان می‌دهد.

**سرلشکر جعفری: سردار همدانی به دست مزدوران میدانی آمریکا و صهیونیسم به شهادت رسید

در پی شهادت سردار حسین همدانی در سوریه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد که متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار سرافراز و با بصیرت حسین همدانی در میدان‌های حمایت از مقاومت اسلامی و کمک‌های مستشاری به ارتش و نیروهای مقاومت سوریه را به محضر امام زمان (عج) مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده محترم آن سردار رشید و آحاد ملت شریف و مجاهد پرور ایران و نیز ملت مقاوم سوریه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

برادر عزیزم سردار همدانی پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه پاسداری از انقلاب اسلامی به فیض عظمای شهادت نایل گردید و با شهادت ایشان ستاره‌ای دیگر به سپهر افتخارات انقلاب اسلامی و جهان اسلام افزوده شد.

همدانی یکی از استوانه‌های مستحکم خط مقاومت در مقابل امریکا و رژیم صهیونیستی بود که به دست مزدوران میدانی آنان - تروریست‌هایی که توسط همپیمانان نظام سلطه از جمله سعودی‌ها تسلیح شده و به جان ملت‌های مسلمان یمن، عراق، سوریه و بحرین افتاده‌اند- به شهادت رسید.

مشعل فروزان این جهاد پایان‌ناپذیر خاموش نخواهد شد و جهان اسلام با این شهادت سرافراز گردید و دشمنان بدانند راه مقاومت و مقابله با صهیونیست‌ها و مقابله با نفوذ امریکایی‌ها در بلاد اسلامی همچنان قدرتمندانه ادامه دارد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

**زمان تشییع پیکر سردار شهید همدانی مشخص شد

به گزارش فرهنگ نیوز، پیکر سردار شهید "حسین همدانی" یکشنبه(19 مهرماه) ساعت 9 صبح از حسینیه حضرت زهرا(س) در  پادگان ولیعصر در میدان سپاه تهران و دوشنبه 9 صبح در میدان امام خمینی(ره) همدان تشییع و سپس در زادگاهش همدان دفن خواهد شد.

گفتنی است؛ سردار همدانی از مستشاران ارشد ایران در سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) دیروز در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعش به شهادت رسید.

**شهید سردار "حسین همدانی" که بود؟

شهید سردار سرتیپ حسین همدانی از اعضا و بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان است و از سال 1359 در جنگ ایران و عراق شرکت داشت.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی، در عنفوان جوانی با تفکرات حضرت امام (ره) آشنا شده و از محضر درس مکارم اخلاق و احکام شهید محراب آیت‌الله مدنی که در همدان تبعید بودند، بهره‌ای بسزا برده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ...پایه‌گذاری و تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، استان همدان را آغاز و خود نیز به عنوان یکی از ارکان اصلی شورای عالی فرماندهی سپاه استان همدان، فعالیتش را آغاز کرد و با کمک همرزمان و پاسداران آن خطه، به پاکسازی عناصر طاغوت و عوامل فساد و نفاق برآمده و از آنجایی که چندین بار به دست ساواک دستگیر شده و مورد تعقیب بود، عوامل طاغوت را به خوبی می‌شناخت.

خاطرات وی در قالب 2 کتاب «مهتاب خیّن» و «تکلیف است برادر» منتشر شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 18 مهر 1394برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1