قدردانی تل‌اویو از تلویزیون لندنی؛ «من‎و‎تو» سفیر صلح اسرائیل!
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند

قدردانی تل آویو از تلویزیون لندنی، «من وتو »سفیر صلح اسرائیل!

                                                     manoto

تولید برنامه‌های متعدد با محتوای مونارشیستی (سلطنت طلبانه)

در این سال‌ها تحسین و تشویق مخالفان نظام اسلامی خصوصا

صهیونیست‌ها را نصیب دست‌اندرکاران من و تو کرده است.


 

چندی پیش شبکه ماهواره ای «من‌و‌تو» (manoto) با پخش مستندی تحت

عنوان "انقلاب57" بار دیگر به دودمان منحوس پهلوی خوش‌خدمتی کرد.

 

 این شبکه لندنی که از آغاز فعالیتش مانند همزاد خود «بی بی سی

فارسی» (BBCPersian)* در مظلوم‌نمایی خاندان پهلوی و کوشش برای

ناامید ساختن مردم ایران از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته، در سالیان

اخیر بارها و بارها بازگرداندن اعتبار از دست رفته پهلوی ها را در دستور کار

خود قرار داده است.

 

تهیه و تولید مستند انقلاب57 پس از پخش مستند "رضاشاه" نشان داد خط

مشی واقعی شبکه من و تو -که سال‌ها برای جلب مشتری خود را بی‌طرف

جلوه می‌داد- چیست و این رویکرد از کجا نشأت می‌گیرد؟

 

تولید برنامه‌های متعدد با محتوای مونارشیستی (سلطنت طلبانه) در این

سال‌ها تحسین و تشویق مخالفان نظام اسلامی خصوصا صهیونیست‌ها را

نصیب دست‌اندرکاران من و تو کرده است.

 

اخیرا روزنامه دولتی اسرائیل (هاآرتص/HAARETZ) طی گزارشی با تیتر

«تلویزیون من‌و‌تو، سفیر صلح خاورمیانه»[!] خروجی این تلویزیون لندنی را

رضایتمند و موفقیت‌آمیز توصیف کرده است.

هاآرتص گستاخانه مردم انقلابی ایران در آن دوران را مشتی آشوبگر!

معرفی کرده و مدعی شده است: «شبکه من‎و‎تو پس از تجربه‌اندوزی از دو

مستند "از تهران تا قاهره" و "رضاشاه" توانسته مستند جامع تری

(انقلاب57) را برای نسل جوان ایرانی تولید کند و تفسیر دقیقی از انقلاب

ایران و چهره واقعی شاه به مردم نشان دهد.»[!]

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 538
بازدید کل : 81871
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1