مطالبه طلاب حوزه‌هاي علميه تهران در تجمع مقابل وزارت ارشاد:
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند
مطالبه طلاب حوزه‌هاي علميه تهران در تجمع مقابل وزارت ارشاد:
زمان استيضاح و بركناري علي‌جنتي از وزارت‌ارشاد فرارسيده است
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۶
 
اينان هستند كه با تفسيرهاي به راي خود از دين و ظواهر دين ، موجبات ابتذال و انحطاط فرهنگي در سطح وسيع را مهيّا مي سازند. اسف بارتر اينكه اعمال و رفتار خود را با لعاب اطاعت و فرمانبرداري از رهبري و مراجع تقليد تبليغ مي كنند ، كه اين خود از موجبات وهن دين است...
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله - ساعت ۱۶ روز دوشنبه هفتم مهر ماه طلاب حوزه هاي علميه تهران به دعوت از حوزه علميه آيت الله ايرواني در اعتراض به وضعیت عفاف و حجاب ، سیاست‌های فرهنگی دولت و از همه مهم تر اعتراض به عدم اجراي قانون عفاف و حجاب در وزارت ارشاد در‌ مقابل ساختمان آن در شمال ميدان بهارستان تجمع کردند.

هرچند نيروي انتظامي ساختمان وزارت خانه را به محاصره كامل درآورده بود تا مبادا خاطر جنتي با شنيدن صداي شعارهاي اعتراضي حزب الله مكدر گردد. اما جمع حاضر با راهپيمايي تا مدخل خيابان جنوبي وزارت ارشاد كه از سوي نيروي انتظامي مسدود شده بود در اين محل تجمع كردند و ترتيبات «بندم» وصيت نامه امام خميني را اجرا نمودند.



تجمع کنندگان معتقد بودند علی جنتی نه تنها در طول یک سال اخیر برای فرهنگ و عفاف کشور کاری نکرده است بلکه به بی‌عفتی‌ها چراغ سبز نشان داده و در همایش‌هایی که بدحجابی در آن نمود داشته ، حضور یافته است.

مجريان «بندم» وصيت نامه امام خميني پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته بود «خدایا جنگ‌های جناحی؛ ناموس ما، دین ما و عفت زنان ما را گم کرده است»



جمع حاضر با عطف به عملكرد سوء يك سال گذشته وزير ارشاد شعارهایی همچون «علی جنتی حیا کن وزارت را رها کن» ، «وزير ارشاد ما چقدر جسارت داره ؛ این همه بی‌حیایی والله وقاحت داره» سر دادند و اظهار نمودند كه زمان استيضاح و بركناري علي جنتي از وزارت ارشاد فرارسيده است. 

تجمع كنندگان در انتها ، با صدور بيانيه اي به حضور خود در مقابل وزارت ارشاد پايان دادند. چنانچه بخشهايي از اين بيانيه به شرح زير است:



«فرهنگ اسلامي همچنان كه از آيات نوراني قرآن مجيد استيفاد مي شود جامع راهبردها و روش ها جهت نيل به قرب الهي و فنا در ذات لايزال الهي است لكن اين ما هستيم كه با كج انديشي ها ، قرائت هاي ناصواب از دين ، تعليم و تربيت جاهلانه ، تصويب مصوبات كوركورانه ، و تبليغ آداب و سبك زندگي غير اسلامي موجبات هزيمت دين را فراهم مي آوريم. افرادي با اندك سوادي به مدد غبار الود شدن فضاي سياسي و فرهنگي بر گرده مسئوليت هاي فرهنگي سوار شده و شعار نگراني از وضعيت عفاف و حجاب را سر مي دهند.»

اين بيانيه در ادامه گرده سواران مسئوليت هاي فرهنگي را مصداق كساني مي‌داند كه از ضمير پاك جوانان استفاده سوء كرده و با القاء شبهات ديني ، موجبات مخدوش شدن و مكدر شدن الواح نوراني دل جوانان را فراهم مي كنند.و در ادامه مي نويسد:«اينان هستند كه با تفسيرهاي به راي خود از دين و ظواهر دين ، موجبات ابتذال و انحطاط فرهنگي در سطح وسيع را مهيّا مي سازند. اسف بارتر اينكه اعمال و رفتار خود را با لعاب اطاعت و فرمانبرداري از رهبري و مراجع تقليد تبليغ مي كنند ، كه اين خود از موجبات وهن دين است.»



در بيانيه قرائت شده در مقابل وزارت ارشاد پس از ياد آوري وظايف و مسئوليت هاي اين وزارت خانه در قبال عفاف و حجاب ، در توصيف عملكرد سوء علي جنتي در طول مدت تصدي وزارت چنين نوشته شده بود: «وزير اين وزارتخانه نه تنها ناهي از منكر تك خواني زنان نبوده ، بلكه در جمع آنان حاضر شده و موجبات تائيد اين عمل مذموم را فراهم آورده است و در توجيه عمل سخيف يك بازيگر مبتذل به گزافه گويي و ياوه سرايي پرداخته است.وزيري كه از رقص باله و بدون حجاب زنان دفاع كرده و مانع آن نشده است و با اعطاء مجوز به نشرياتي كه در توهين كردن به علما ، مراجع تقليد و هتك حرمت مقدسات و فرائض ديني هيچ گونه ابايي ندارند موجب وهن دين و شريعت شده است.اما كه با نشريات ارزشي به بهانه هاي واهي برخورد قهري کرده است.»
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1