اول اعتراف به عدم تقلب در سال 88 و توبه سیاسی و بعد اظهار وجود ...
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند
توصیه رادیو فردا به خاتمی: نظام آلزایمر نگرفته، کنار سبزها بمان!
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
 
 
سایت رادیو فردا - وابسته به سازمان سیا - در تحلیلی با اشاره به سوابق خاتمی به خصوص پس از انتخابات سال ۸۸ تلاش‌گاه و بیگاه وی برای کسب جایگاه درون نظام جمهوری ‌اسلامی را بی‌اثر دانسته و به وی توصیه کرده است مانند گذشته در کنار جنبش سبز (فتنه۸۸) باقی بماند.
 
به گزارش جهان، سایت رادیو فردا نوشته است؛ با این پرونده سنگین، خاتمی نباید توقع داشته باشد برای بازگشت به قدرت چراغ سبز نشانش دهند.

این سایت، بخش‌هایی از مواضع، اظهارات و‌ نامه‌های خاتمی در دوران فتنه را بازنشر داده و از جمله آورده است؛ «خاتمی در اظهارنظری تند حتی تاکید کرد: «اگر این فضای مسموم تبلیغاتی و امنیتی ادامه پیدا کند با توجه به آنچه انجام گرفت و یک‌طرفه اعلام شد باید بگوییم کودتای مخملین، علیه مردم و جمهوریت نظام صورت گرفته ‌است.» ... او در اظهارنظر مهم دیگری، «برگزاری همه‌پرسی» توسط «نهادهای بی‌طرف» را «تنها راه برون‌رفت نظام از بحران» ارزیابی کرده بود. افزون بر اینها، خاتمی در نقدی معنادار که یادآور ارزیابی مشهور آیت‌الله منتظری بود، گفته بود: «مسائل غیرقانونی و غیرشرعی که در جریان بازداشت‌های اخیر و سپس در زمان نگهداری زندانیان رخ داده نه تنها جمهوریت نظام را خدشه‌دار کرده، بلکه اسلامیت نظام را هم مورد تردید قرار داده ‌است.» رئیس جمهور پیشین ایران همچنین در نامه‌ای سرگشاده که همراه با تعدادی از شخصیت‌های سیاسی خطاب به مراجع تقلید منتشر شد از «اشاعه بیدادگری در نظام جمهوری اسلامی» انتقاد، و به «برخوردهای خشونت‌بار و استفاده از شیوه‌های بازجویی» که به گفته او «یادآور دوران سیاه ستمشاهی است»، اعتراض کرده بود.

خاتمی پس از انتخابات پرمسئله و ابهام ۱۳۸۸ مکرر به دیدار خانواده جان‌باختگان رویدادهای پس از انتخابات رفت؛ آن‌ها را «شهید» خواند و تاکید کرد: «ایرانیان رشید هرگز از خواست‌های به‌حق خود دست بر نخواهند داشت.»»نویسنده رادیو فردا پس از این به برخی تلاش‌های خاتمی در یکی دو سال اخیر اشاره کرده و تاکید می‌کند نظام مواضع و رفتارهای پیشین خاتمی را فراموش نکرده و او نباید انتظار بازگشت به حاکمیت را داشته باشد و بهتر است در جای واقعی خود یعنی کنار فتنه‌گران سبز بماند.
منبع: کیهان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 81542
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1