رهبر معظم انقلاب صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند

 

 

خبر آمد که تو ای گل پسر فاطمه (س) بیمار شدی !

زار شدم

با دلم بر سر بالین تو احضار شدم 

قوت چشم من از قوت چشمان تو است

چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم 

اللهم احفظ قائدنا امام سید علی خامنه ای


 

عیادت مسئولین عالی نظام از رهبر معظم انقلاب

حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور با حضور در بیمارستان از رهبر
 
 
انقلاب عیادت کرد.حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (دوشنبه)
 
 
در یکی از بیمارستانهای دولتی، تحت عمل جراحی پروستات قرار
 
 
گرفتند که بحمدلله این عمل با موفقیت به پایان رسید.دکتر مرندی
 
 
رئیس تیم پزشکی در مصاحبه‌ای ضمن ابراز رضایت کامل از عمل
 
جراحی انجام شده، گفت: وضعیت عمومی معظم‌له کاملا
 
خوب و طبیعی است.
 
 
 
 
 
 
رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجمع
 
 
تشخیص مصلحت نظام، دبیر شورای نگهبان و جمع دیگری از
 
شخصیت‌های نظام عصر امروز با حضور در بیمارستان از رهبر
 
 
معظم انقلاب اسلامی عیادت کردند.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 81859
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1