روز خبرنگار گرامی باد
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند
به مناسبت شهادت اولین خبرنگار شهید صدا و سیما/ نوباوه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد
یکی از زیبایی‌های شهادت "غلامرضا رهبر" این است که هیچ کس از آن اطلاعی ندارد؛ یعنی زمانی‌که وی زخمی شده و او را در یک نفربر زرهی قرار می‌دهند، دیگر هیچ کس نمی‌داند که چه بر سر پیکر او می‌آید.
بیژن نوباوه رئیس قرارگاه رسانه‌ای خبرنگار شهید "غلامرضا رهبر" در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به مناسبت ایام سالگرد شهادت وی، به‌عنوان یکی از همرزمان شهید اظهار داشت: شهید رهبر واقعاً در دوران دفاع مقدس در آن کارزار بسیار مهم برای نظام اسلامی یک فرد ویژه و منحصر به فرد بود.   
  
وی افزود: سال‌ها با شهید رهبر کار کردم و حداقل در 4، 5 سالی که در خدمت او بودم در دوران بعد از اوایل انقلاب که جنگ شروع شد، شهید رهبر را یک فرد منحصر به فرد دیدم. 
  
نوباوه تصریح کرد: وی در عرصه تبلیغات بسیار توانا بود و به خصوص با سیستمی که در کار خودش داشت سبک آفرین بود.   
  
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شهید رهبر سیستم حماسه‌ای و رسانه‌ای خاصی داشت که در این سیستم توانست حرف اول را بزند و موفق عمل کند، لذا الگویی بسیار موفق برای همه خبرنگاران است.   
  
وی در پاسخ به این سؤال که در کدام جبهه‌ها با شهید رهبر همرزم بودید، اظهار داشت: در اوایل جنگ بیشتر در جبهه‌های جنوب بود و حرف اول را می‌زد؛ این موضوع به دلیل تسلط او بر منطقه بود. 
  
نوباوه افزود: مهم‌تر از آن، در زمان محاصره آبادان در رادیو نفت آبادان که چند صد متر فاصله داشت، ایشان چند بار رادیو نفت را به تنهایی اداره کرد و نقش بسیار مهمی در روحیه دادن به رزمندگان اسلام داشت. 
  
رئیس قرارگاه رسانه‌ای خبرنگار شهید "غلامرضا رهبر" تصریح کرد: با توجه به تسلطی که شهید رهبر برمنطقه داشت و بعدها با فرماندهان جنگ بسیار نزدیک شد، توانست اخبار جنگ را همان‌گونه که ضرورت آن زمان بود منتقل کند.   
  
وی گفت: اگر اکنون صحبت از آن زمان می‌شود به این علت است که شهید رهبر یک الگوی موفقی است که ما می‌توانیم با آن الگو امروز چراغی برای حرکت خود داشته باشیم. 
  
نوباوه در پاسخ به این سؤال که نحوه به شهادت رسیدن شهید رهبر چگونه بود، اظهار داشت: یکی از زیبایی‌های شهادت "غلامرضا رهبر" این است که هیچ کس از آن اطلاعی ندارد؛ یعنی زمانی‌که وی زخمی شده و او را در یک نفربر زرهی قرار می‌دهند، دیگر هیچ کس نمی‌داند که چه بر سر پیکر او می‌آید.   
  
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: اصلاً در جابه‌جایی‌ها مشخص نیست که او هدف قرار گرفته و آخرین تصاویر هم که از او موجود است، زخمی شده و او را بر روی نفربر زرهی قرار می‌دهند.   
  
وی خاطر نشان کرد: بعداً در عرصه جنگ حوادث بسیار سنگین بود و ما در محاصره شدیدی بودیم و هیچ اطلاع دیگری بعد از آن از شهید رهبر نیست؛ یعنی این شهید بزرگوار جاوید‌الاثر و مفقود‌الجسد است

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 17 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 524
بازدید کل : 81857
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1