با این حرفها محبوبیت به دست نمی آید
سیاست انقلابی کرمانشاه
بسم الله الرحمن الرحیم عماریون احساس وظیفه کنند در صحنه حاضر‌شوند
مسعود بحرینی
موضع ضعیف یونسی باعث خواهد شد که برخی افراد برای رسیدن به خواسته هایشان متوسل به اقدامات تروریستی شوند . شتاب یونسی پیش از دستگیری عاملان این جنایت تروریستی اقدامی نسنجیده و دور از بصیرت سیاسی است .
 
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :
 
مسعود بحرینی

در خبرها امد که علی یونسی پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ درباره راهکار پیشگیری از حوادثی نظیر ترور دادستان زابل گفت: «بیش از هرچیزی باید اقلیت‌های مذهبی به‌خصوص اهل سنت را در تصمیمات ملی دخالت دهیم.» وی افزود: نیروهای امنیتی باید با کنار گذاشتن اختلافات "ریشه‌های ترور" را شناسایی کنند.او مشارکت مردم در مدیریت را "راه پیش‌گیری از حوادث تروریستی" دانست و افزود: «بنده برنامه های خود در زمینه اقدام را آماده کرده‌ام و به رئیس‌جمهور نیز ارائه کرده‌ام امیدوارم این برنامه‌ها تصویب و اجرا شود.» وی ترور دادستان زابل را به "گروه‌های سلفی وابسته به القاعده" نسبت داد. 

بحث شرکت دادن اقلیت های مذهبی در امور سیاسی کشور یک موضوع است و موضع ضعیف  جناب یونسی موضوعی دیگر این نوع موضعگیری ها باعث خواهد شد برخی افراد و گروههای افراطی گمان کنند برای رسیدن به خواسته هایشان با توسل به زور به خواسته هایشان خواهند رسید . شتاب تامل بر انگیز یونسی در انتساب این اقدام تروریستی پیش از دستگیری عاملان آن اقدامی نسنجیده از لحاظ  سیاسی و امنیتی به حساب میرود .
 
 
 
 نکته جالب این اقدام جناب یونسی بازتاب گسترده اش  را در برخی سایتهای فیلتر شده  منتسب به اهل سنت چون سنی انلاین و .... داشته است و بنان ه شدت از این رویکرد یونسی استقبال نموده اند .در حالی یونسی این ترور را به القاعده و دشمنان خارجی نسبت میدهد که ˈابراهیم حمیدیˈ رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان روز شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت ˈموسی نوری و مهدی مرئیˈ شهدای دادستانی زابل به خبرنگار خبرگزاری ایرنا گفت: تاکنون چند نفر مظنون دستگیر شده اند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.
 
با توجه به تحرکات و اقدامات تروریستی وهابیون در منطقه سیستان و بلوچستان احتمال این که این اقدام تروریستی توسط وهابیون بیشتر به اذهان خور میکند تا دست داشتن گروهک تروریستی بین المللی چون القاعده ! شایسته است برخی مسئولین پیش از اظهار نظرهایشان کمی تامل نمایند و بازخورد نظرهایشان را در نظر بگیرند . اگر فرهنگ باج گیری در کشور رواج گیرد دیگر کشور روی اسایش و امنیت را به خود نخواهد دید.
 
اکنون وظیفه عوامل انتظامی و قوه مجریه و دیگر ارگانهای مرتبط اینست که در اسرع وقت با شناسایی عاملین این جنایت تروریستی سرشاخه های احتمالا داخلی را شناسایی نموده و به شدت و قدرت با انان برخورد نماید .شایان ذکر است علی یونسی دستیار ویژه دکتر روحانی در امور اقلیت‌ها  میباشد .
 
انتهای پیام /  ج . ه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 26 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط عمار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1